середу, 29 листопада 2023 р.

🎯 Техніка «5 пальців»: підводимо підсумки дня

Метод п'яти пальців – це техніка самоаналізу, яка призначена для підбиття підсумків та розбору виконаних завдань за день/тиждень/місяць. 

  Щоб проаналізувати день, що минув, пропонуємо подивитись на пальці однієї з рук та згадати події сьогоднішнього дня з самого ранку. 

А пригадати, що важливого сталось, допоможуть наступні питання👇

🤚 Мізинець – «Думки/Ментальна сфера»:

▫️Які знання та досвід я сьогодні здобув/здобула? 
▫️Які цікаві ідеї зʼявились? 
▫️Що важливого почув/ла від інших? 
▫️Як це можна застосувати в моєму житті? 

Напиши 1–3 цікавих думок-знахідок.

🤚Безіменний – «Близькі/Оточення»:

▫️З ким із близьких/друзів сьогодні вдалось побути в контакті?
▫️Чим цей контакт був цінним для мене сьогодні? 
▫️Що додав в мій день? 

🤚 Середній - «Стан душі/мої емоції»:
▫️Яким сьогодні був мій настрій, загальний емоційний стан? 
▫️Що мене потішило, викликало радість? 
▫️А що навпаки викликало тривогу/засмутило? 
▫️У якому я настрої зараз?

🤚Вказівний - «Дії»:
▫️Що доброго/корисного я зробив/ла за сьогоднішній день? 
▫️Кому і в чому зміг/ла допомогти? А хто мені допоміг? 
▫️До яких моїх цілей наблизили мої сьогоднішні дії? 

🤚Великий – «Тіло»:
▫️Що доброго/приємного я зробив/зробила для свого тіла та здоров'я сьогодні? 
▫️Як я харчувалась/харчувався? 
▫️Яким було моє фізичне навантаження?

🤚Кулак - «Концентрація на найближчих цілях/цінностях»:

▫️Що я сьогодні зробив/зробила, щоб наблизитись до своїх цілей?
▫️Яким буде мій наступний крок? 

Цю практику можеш застосовувати як для аналізу дня, так і для аналізу тижня/місяця. 

Автор методики: Бодо Шефер.

Немає коментарів:

Дописати коментар

4 травня – Міжнародний день протидії булінгу

У світі 4 травня відзначається Міжнародний день протидії булінгу. За даними ЮНІСЕФ, майже 70% дітей по всьому світу потерпають від цькування...