понеділок, 27 лютого 2023 р.

5 найкращих методів розвитку позитивної самооцінки

Самооцінка – це оцінка себе відповідно до певних критеріїв, тобто «я хороший/-а тому, що…»

Самоцінність – це добре ставлення до себе без обмежень і критеріїв, а отже, «я хороший/-а просто тому, що я».

Дуже важливо розвивати в собі та дітях саме самоцінність, але це можна робити паралельно з розвитком самооцінки!

5 найкращих методів розвитку позитивної самооцінки:

📍Відповідайте внутрішньому критику. Уважно перегляньте те, що ви говорите про себе. Домовтесь зі своїм внутрішнім критиком бути до вас добрішим.

📍Відстежуйте негативні самосаботажні думки. Спробуйте визначити, які думки вас дестабілізують. Занотуйте самокритичні думки й знайдіть у них когнітивне викривлення. Розвивайте реалістичну систему оцінювання себе та інших. 

📍Раціоналізуйте дії та явища навколо вас. Учіться розкладати все по поличках. Причина. Подія. Наслідок. Рефлексія. Чотири кроки, які допоможуть раціонально переосмислити будь-яку дію або явище. 

📍Використовуйте афірмації («я хороший / я хороша», «я молодець / я молодчина», «у мене все добре вдалося» тощо). Доберіть п’ятірку висловів, які будуть вас мотивувати й формувати впевненість. Повторюйте їх на постійній основі

📍Не порівнюйте себе з іншими. Ви унікальні самі по собі! Залиште іншим право бути собою. Не будуйте з ними невидимі мости, які змушують вас порівнювати свої успіхи з їхніми. Вам це не потрібно. Радійте собі й проявляйтесь у світі у своїй особистій неповторній манері. 

❤️ Спробуйте ці правила на собі й навчіть їх ваших дітей.  І головне, пам’ятайте, що тільки ваша безумовна любов буде формувати у ваших дітях таку ж безумовну самоцінність. Адже батьки люблять не за щось, а просто так! Ваші діти мають про це знати. Гайда казати їм, що вони хороші самі по собі!

Авторка — Світлана Дрібас

Немає коментарів:

Дописати коментар