понеділок, 9 жовтня 2023 р.

Техніка «ІСТОРІЯ В ШЕСТИ ЧАСТИНАХ»

 

 Техніка дозволяє проаналізувати систему ресурсів, які допоможуть визначитися з можливими стратегіями поведінки у складних життєвих ситуаціях. 
(автор: М. Лаад; модифікація: К.Гавриловської, Ю.Дем’янчук)

Мета: проаналізувати систему особистісних ресурсів, визначити додаткові шляхи ресурсування.
Інвентар: аркуш паперу формату А4, олівці або фарби і пензлик.
Час: 10-20 хвилин
Інструкція:
1. Розділіть листок на 6 рівних частин і у кожній частині дайте відповіді на питання інструкції у вигляді малюнку:
І. Оберіть головну дійову особу Вашої історії і місце, де вона проживатиме і намалюйте.
ІІ. Зобразіть символічно завдання або місію, яку виконує (має виконати) Ваш персонаж.
ІІІ. Зобразіть можливих помічників Вашого головного героя.
ІV. Окресліть перешкоду, яка може стояти на шляху реалізації героєм його завдання чи місії.
V. Покажіть як герой долає перешкоди, які виникають на шляху.
VІ. Розкажіть, що відбувається далі і чим завершується історія.
2. Почергово об’єднайте зображення 6 частин у єдину історію.
•Спробуйте співвіднести кожен елемент історії з основними параметрами моделі BASIC PH, які стосуються життєвих ресурсів: B (Beliefs and Values); А (Affects and Emotions); S (Social Relations); I (Imagination and Creativity); C (Cognition and Thought); Ph (Physiological Resources and Activities).
3. Визначте свої сильні сторони, які дозволяють Вам зберігати емоційну рівновагу в складних життєвих ситуаціях.
4. Напишіть 2-3 кроки, які Ви готові зробити протягом найближчих трьох днів для того, щоби активізувати незвичні для вас канали ресурсування.

Результат: техніка дозволяє проаналізувати систему ресурсів, які дозволять визначитися з можливими стратегіями поведінки у складних життєвих ситуаціях.
Людмила Гобова 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Як допомогти дитині розвинути самомотивацію

Таку важливу якість, як самомотивація, часто недооцінюють. Це один з визначальних факторів успішності дитини в школі. З моменту ...