субота, 4 червня 2022 р.

Їжачок може бути різним залежно від обставин(психологічний маніфест на право проживання різних станів)

Їжачок сів на галявину та почав думати про всі складнощі, які в нього були: зруйнована нірка, довгі дороги, боротьба з лиходіями та дуже-дуже багато неспокою. 
 
Так він собі і сказав: «Я можу бути різним, тому що пережив багато всього».
 
Коли я сумний, то можу сумувати і плакати. 
Коли я злий, то можу злитися і лютувати.
Коли я наляканий, то мені може бути страшно і тривожно. Я боюсь.
Коли мені боляче, то я можу відчувати біль і жалітися.
Коли мені незручно, то я шукаю можливість, щоб знайти комфорт.
Коли мені потрібна допомога, то я можу просити допомогу в інших Їжачків і це не соромно.
Коли я не знаю, що відбувається, то можу запитати і шукати відповідь.
Коли я втомлений, то можу відпочивати.
Коли надворі буря, то я буду ховатись та чекати. 
Коли сонечко, то я буду грітись та радіти життю.
 
Так він собі вирішив: що б там не було далі, він господар свого життя, і він може бути різним. 
 
Він може плакати і радіти, продовжувати гуляти лісом у пошуках найкращого для нього місця і найкращої галявини, де будуть його улюблені ягідки та веселе сонечко. 
 
Питання для діалогу:
1. А коли тобі буває по-різному?
2. Хто може допомогти тобі бути різним?
3. Які різні стани в тебе бувають? 
 
Артпропозиції:
1. Створи Їжачка в різних ситуаціях. 
2. Намалюй мордочку Їжачка залежно від ситуацій, в яких він опинився. 
3. Намалюй галявину, на якій після різного відпочиває Їжачок. 
@Вікторія Назаревич 2022

#психологія
#психологіяукраїна
#казкотерапія
#назаревичвікторія

Немає коментарів:

Дописати коментар

ЯК РОЗПОВІСТИ ДИТИНІ ПРО ОСОБИСТІСНИЙ ПРОСТІР?

Особисті кордони — особистий простір, який кожна людина особисто розподіляє. Що є комфортно для тебе, може бути дискомфортним дл...