Алгоритм:
📜Запропонуйте дітям уявити, що вони потрапили на острів без цивілізації. Що б вони там робили? Хай кожен підійде до столу і обере карту, яка нагадує те, що їй би хотілося там робити. Діти по черзі показують карти та пояснюють вибір.
📜Тепер повідомте нову умову: на острові опинилися лише діти з цього колективу і більше нікого. Харчуватися, захищатися від негоди, облаштовувати місце для сну вони мають самотужки. Що тепер можуть означати їхні карти (міняти їх не треба)?
📜Ви можете робити припущення щодо мотивації дітей (гра, пізнання, праця, комунікація) та підпорядкування власних інтересів цілям групи.
Скажімо, якщо спочатку (коли акцент іде на бажання) дитина каже, що вона їстиме фрукти, то після зміни завдання ту саму картку можна трактувати як «Збиратиму фрукти для всіх нас» або «Вирощуватиму овочі та фрукти». Є діти, які щоразу обирають «Гратимусь», «Гулятиму», «Дивитимуся на зорі». Також можна дослідити, хто бере на себе лідерську роль у колективі, хто прагне виконувати доручення, хто відсторонюється.
Міжнародна Психологічна Асоціація Проективних Методик
Немає коментарів:
Дописати коментар