📖СПЕЦЕФЕКТИ: можна почати зі зміни голосу, інтонації, тембру. Діти дуже люблять, коли їм щось шепочуть або роблять паузи. Це допомагає їм переварити почутий шматок історії. А пауза робить для них перерву, за допомогою якої вони знову вмикаються в історію.
📖Оживити книжку можна також ЗА ДОПОМОГОЮ ЗАПИТАНЬ. Водночас, бажано, щоб дорослі мали заготовлені запитання і до книжки, і до сюжету, і до героїв, і до самої дитини.
Треба, щоб запитання допомагали дитині співставити власний досвід із досвідом героїв. Можна запитувати: "А ти знаєш, що зараз відчуває герой?" або "Ти розумієш, що він зараз зробив?", "А як ти думаєш, чому він вчинив саме так?".
З іншого боку, із запитаннями теж не можна перегравати. Бо часом дитина не має бажання відповідати, а хоче просто послухати книжку. В такому разі наполягати на відповіді не можна, бо дитина подумки втікатиме від читання.
📖 МАЙСТЕР-КЛАС за мотивами книжки. Після прочитання історії можна разом із дитиною створити головних героїв із підручних матеріалів або з пластиліну чи паперу створити казковий світ, у якому живуть герої. Таким чином, діти можуть продовжувати сюжет книжки.
📖 Організувати ТЕАТР ТІНЕЙ. Для цього треба створити заготовки паперових героїв книжки або вирізати їх разом з дитиною та закріпити на палички для барбекю.
📖 ІНТЕРАКТИВНІ КНИЖКИ як способи оживити книжку та зацікавити маленького читача.
Інтерактивні книжки – це відповідь дорослих дітям, які все більше стають диджиталізованими. Такі книжки допомагають дітям швидше полюбити процес читання та зробити його ще цікавішим.
За матеріалами (с) Марія Марковська.
Немає коментарів:
Дописати коментар