ПРИЧИНИ:
1. Відсутність захоплень, не пов'язаних із комп'ютером.
2. Приклад дорослих та ровесників.
3. Недостатній контроль із боку батьків.
4. Формальне ставлення батьків до дітей.
5. Відсутність чи брак спілкування у сім'ї.
6. Не вміють або не бажають проводити вільний час по-іншому.
7. Невміння налагоджувати соціальні зв'язки.
8, Бажання бути схожим на однолітків.
9. Конфлікти у родині.
ОЗНАКИ:
* Поступова втрата контакту з батьками та оточуючими – поверхневе спілкування.
* Проведення всього вільного часу перед монітором, втрата інтересу до інших занять.
* Відчуття емоційного підйому під час використання комп'ютера/смартфона.
* Відсутність прагнення спілкування з однолітками та потреби у нових знайомствах.
* Приховування дитиною реального часу, проведеного перед монітором.
* Негативна, у деяких випадках агресивна реакція на обмеження у використанні комп'ютера/смартфона.
* Втрата контролю над часом, який проводиться перед монітором.
РЕКОМЕНДАЦІЇ:
створити дитині альтернативу – спорт, хобі, гуртки;
розвивати таланти і здібності дитини;
поцікавитися стосунками у школі та наявністю друзів, запрошувати цих друзів у гості, тобто заохочувати живе спілкування;
поцікавитися у класного керівника та вчителів успішністю в навчанні, адже діти можуть приховувати «погані» оцінки;
привчати дитину до суспільно корисної праці – допомоги по господарству, допомоги бабусям і дідусям, волонтерства, соціальних проектів для молоді;
обмежувати час використання та доступ до комп’ютера, планшета;
розвивати в дитини уяву і силу волі: складати разом історії та казки, обговорювати фільми, регулярно разом з дитиною займатися фізичними вправами, дбати про режим;
знизити власну взаємодію з гаджетами;
налагодити гармонічну обстановку у родині;
Немає коментарів:
Дописати коментар