вівторок, 12 квітня 2022 р.

🎨Техніка "Цінності життя в "кишенях" свідомості"🎁


🎯Мета: дослідження емоційних станів і переживань, зняття психоемоційного напруження та зниження рівня тривоги, саморозкриття.
🙋‍♂️Вікові обмеження: 21+ років.
🪄Обладнання: ножиці, клей, папір А3 (А4), фарби, олівці, пензлики тощо.
🎲Форма роботи: індивідуальна.
❗Рекомендації: техніку варто застосовувати після стабілізації клієнта та задоволення базових потреб людини (вода, їжа, фізичне здоров’я тощо), а також готовності клієнта "поринути в глибину".

📢Інструкція: Створімо твою власну "матрицю" усвідомлення та переосмислення життєвих цінностей  у період війни.

🎢Хід вправи: Клієнту надаються перелічені вище матеріали (можуть доповнюватися при можливості) та пропонується створити власну "матрицю" з представлених матеріалів за схемою:
1. Уявно поділити аркуш паперу А3 (якщо клієнт не готовий працювати з великим розміром паперу – запропонуйте аркуш А4) на три частини, які відображатимуть (зліва направо) "недалеке минуле", "реальність" та "найближче майбутнє".
2. На кожній уявній площині намалювати "кишені", які відображають вище перелічені часові проміжки. Намальовані "кишені" можна прикрашати іншими матеріалами (бісером, нитками, шматочками паперу, камінцями і тд.)

❗Після цього клієнту ставиться ряд❓запитань для рефлексивного аналізу (орієнтовний перелік):
◾Які це "кишені" (їх характеристики (розмір, об'єм і тд.), функціональне призначення (зберігання, транспортування і тд.), чуттєве ставлення до них (зручний, некомфортний, приємний до тіла і тд.) тощо)?
◾Які емоції та почуття супроводжували процес створення кожної "кишені"?
◾Чим і наскільки наповнена кожна "кишеня" (фізичні чи духовні речі, їх функціонал, наповненість і тд.)?
◾Чим і навіщо хотілося б доповнити кожну "кишеню"?
◾Яким чином можна це зробити?

3. Після рефлексивного аналізу клієнту пропонується на окремому аркуші ❗А4 створити (намалювати, вирізати і наклеїти тощо) інтегровану "кишеню" (поєднання частини попереднього етапу) актуальних цінностей та ресурсів.

❓Запитання для рефлексивного аналізу:
◾Які емоції та почуття супроводжували процес створення та наповнення інтегрованої "кишені"?
◾Які частини попередніх "кишень" були інтегровані? Чому?
◾Чим і наскільки наповнена "кишеня"?
◾Яке призначення цих речей (що і яким чином становить цінність та надає ресурс)?
◾Яких речей не вистачає?
◾Яким чином можна їх віднайти, створити?
◾Чи здатний самостійно їх відшукати, створити? Якщо ні – Хто може допомогти це зробити?
◾Коли варто звертатися до вмісту "кишені"?
◾Яким чином можна підтримувати баланс речей в "кишені"?

🥰Як зазначає Вікторія Назаревич: "Про що тремтять струни нашої Душі, дбайливо зберігає символіка нашої свідомості у кишенях уяви".

Немає коментарів:

Дописати коментар

Як допомогти дитині розвинути самомотивацію

Таку важливу якість, як самомотивація, часто недооцінюють. Це один з визначальних факторів успішності дитини в школі. З моменту ...